Facebook to nie jest proste narzędzie komunikacji

Czy pracownik firmy, służbowo niezwiązany z komunikacją, może zaszkodzić PR-owi organizacji? Oto znaleziony w sieci artykuł, który być może w Polskich standardach nie jest do przyjęcia w całości, zwraca uwagę na ważny fakt, często pomijany: w mediach społecznościowych pracownik powinien być ciągle w pracy, czyli winien się mieć na baczności.

Doskonałym przykładem jest branża edukacyjna: klienci firmy zwanej szkołą skutecznie tropią. I znajdują. Ostatnio głośna afera z cenzurą rzekomo nałożona na dziennikarzy TVN, aktywnych na Twitterze, znajduje moje zrozumienie. Nie zgadzam się z nakładaniem zakazów i cenzurowaniem treści, ale zgadzam się, że dziennikarz, PR-manager, nauczyciel, a także każdy pracownik firmy tworzy jej przekaz. Dziękuję.

PS Wszystkie strategie przywołane przez autora niniejszego artykułu warte są rozważenia.

Social media, część 1: Strategie mediów społecznościowych – Afilioteka.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: